úterý 29. ledna 2019

Yggdrasil

Tohle je kousek z prvního plátna, který jsem se odhodlala pomalovat.
Hádejteco. Začala jsem kreslit tmavě červenou. 
No. A přitom poučku začněte u nesvětlejší barvy a skončete u nejtmavší zná asi každej, kdo absolvoval první třídu. Já jsem na ni za tu dobu, co maluju výhradně akvarelem, zapomněla.
Ale než začnu znova, tak aspoň kousek toho plátna zprostřed procesu na ukázku.

Ten strom se jmenuje Yggdrasil.
Podle severských mýtů spojuje devět světů, šest z nich spojuje větvemi a tři kořeny.

Zatímco čtou, možná se rozhodují, do kterého z těch světů se vydají.
Anebo vzpomínají, ze kterého sem přišli.


Možná je dětství vlastně mezičas, období mezi dvěma světy.
Chvíle radosti u Stromu života.
Nevím. 
Ale přijde mi důležitý se tam vracet.

Žádné komentáře:

Okomentovat