pátek 16. listopadu 2018

O samotě a dalších nezbytnostech

Jsem taková útržkovitá.
Celej týden ležím doma s chřipkou a během toho jsem stihla akorát vidět dva filmy, udělat do Skautingu pár korektur, přesvědčit sama sebe, že fakt neumím malovat... a napsat koncepty ke třem povídkám a první verzi scénáře ke komiksu, kterej možná nikdy nenakreslím, protože se mi zdá moc kontroverzní. Takže jsem aspoň trochu produktivní jen pokud jde o psaní.

Ale po jiných stránkách (tedy mimo tu tvůrčí) se mám fajn.
Asi poprvé v životě jsem ráda, že nemám partnera.
Přijde mi, že prostě teď je čas na to, abych našla sama sebe, ne partnera.
A taky jsem to přestala přeceňovat. Hodně mi v tom pomohl tenhle článek: https://www.boundless.org/advice/how-can-i-deal-with-my-agonizing-loneliness/
takže pokud umíte anglicky a taky jste schopní mít single-depky jako já, čtěte. Je to teda hodně křesťanskej pohled (protože ten jsem hledala), aspoň si nepamatuju, že by se tam citovalo něco jinýho než Bible (a je jistě ostudný, že biblický citáty jsem já osobně přeskakovala a zdaleka ne proto, že je to na mě moc těžká angličtina).

Kdybych z toho měla vybrat jen jednu část, bylo by to tohle:

We’ve largely been convinced by our materialistic culture that this world and its pleasures is all there is. We may not say we believe that, but we often live as if we do, evidenced by feeling entitled to certain things — a certain standard of living, a boyfriend, a husband, a family, happiness, education, a satisfying career, etc.


Aspoň to jsem asi potřebovala slyšet já.
A řekla bych, že to skvěle doplnil film Ukradli torzo Jupitera, je to skvělá francouzská komedie s Annie Girardot, která bude už asi provždy moje nejoblíbenější herečka.



Noa jinak. Jinak mi taky přijdou hrozně inspirativní malby Roba Gonsalvese. Třeba tahle se dá parádně zvětšovat: https://marcusashley.com/artwork/water-dancing

Žádné komentáře:

Okomentovat