úterý 1. ledna 2019

Svatyně

Na Projektu ilustrace bylo na měsíc prosinec téma Svatyně.
Chtěla jsem udělat něco abstraktního, ale pořád jsem měla moc učení, a nakonec jsem se k malování vůbec nedostala - odjela jsem na konec roku s kamarádama na chalupu.

Třicátého jsem večer těsně před usnutím dostala nápad. 
Když jsem se pak ráno vzbudila, šla jsem hledat nějaké výtvarné potřeby - nakonec jsem našla uhel, křídu a kousek baličáku. A rychlostí blesku jsem hodila na papír aspoň částečně to, co jsem chtěla.
Původně jsem chtěla, aby dva lidé tvořili gotický oblouk, ovšem... to by si u toho nemohli dát pusu, nějak mi nedošlo, že lidská páteř není zas tak ohebná.
Tak jsem trochu slevila.
Někdy bych to chtěla namalovat pořádně, tak, aby žádný symbol kříže nemusel doplňovat to, co jsem samotným obrazem nedokázala vyjádřit.


Žádné komentáře:

Okomentovat