sobota 20. dubna 2019

Třistatřiatřicet černých ponožek

Mám tvůrčí blok, což je situace, která svědčí jak mně, tak všemu možnému kolem, nicméně nesvědčí mé nové facebookové stránce. Všichni kreslí jak o život a já už jsem...
... upekla dva mazance, uklidila, vyprala prádlo, udělala si test osobnosti, začala číst odborný článek k bakalářce, ...

Pokud jde o ten test osobnosti, přiměla mě to vyplnit sestra - a úplně mě to vyděsilo.
Normálně takovým věcem nepřikládám velkou váhu, říkám si, že ty charakteristiky jsou na psaný tak, aby seděly na každýho, ale tady to asi dělali nějak líp, nebo měli štěstí, zkrátka mě to vyděsilo, jak už jsem řekla.
Vyvstala přede mnou postava (až chorobného) idealisty, neschopného se vymanit ze svého pohádkového světa, se sklonem k sebevyčerpávání, izolaci a vyžadování absolutna všude a ve všem (INFP-T). Hm. A to jsem měla zrovna pocit, že už se to zlepšuje :).
Můžete si ten test zkusit taky, tady.

Na druhou stranu jsem ráda, že jsem si ten test udělala, možná prostě jsem takováhle a bylo by zbytečný to měnit. Vždycky jsem si přála být o trochu dobrodružnější než jsem. Ale možná je na čase si přiznat, že tím, že si nabarvím vlasy na zrzavo, toho nejspíš nedosáhnu.
A nejspíš toho nedosáhnu ani tím, že odjedu zahraničí, začnu dělat nějakou extravagantní práci nebo každej týden budu někde vandrovat.
Tyhle věci mě sice baví, ale nejsou pro mě to hlavní.
Vždycky budu ztracená daleko spíš v sobě než ve světě, vždycky budu neschopná přes víly uvidět les a přes představu rytíře na bílým koni kluka, kterýmu na mně vlastně až tak nesejde.

Noa jinak?
Koupila jsem si pršisukni!
Krásnou, je taková igelitová.
Jinak řečeno: vyvolává představu, že už ji máte na sobě třetí den na cestách, za tu dobu jste pětkrát zmokla a jste pořád svěží.

O svým šatníku teď víc přemýšlím, možná i díky blogu Babie letá. Je to jedinej fashion blog, kterej dokážu číst. Možná proto, že paní po šedesátce má menší sklony k tomu fotit si zadek ve vypasovanejch džínách. A taky je prostě krásná, závidím :)

Titulek k tomuhle článku podle mě celkem vtipně glosuje moje dnešní věšení prádla, o kterém nicméně pokládám za zbytečné napsat ještě něco dalšího.

Krásný Velikonoce přeju!

Žádné komentáře:

Okomentovat