čtvrtek 2. května 2019

JP

Dostala jsem se k němu přes video o celerovým smoothie a podobný blbosti - a častokrát jsem žasla, jak přesně dokáže pojmenovat některý současný fenomény a poukázat na jejich slabiny.



Pak jsem zjistila, že točí i vážnější videa týkající se psychiky - a tam mi teprve došlo, co jsem předtím jen tak nějak tušila (ono záclona na hlavě a leopardí legíny prostě můžou lehce mást), totiž jak chytrej to je člověk. Nebo možná spíš moudrej, to je přesnější slovo.

Ne, že bych s ním ve všem souhlasila, hlásí se k mnoha buddhistickým myšlenkám a praktikám, který mi zas tak moudrý nepřijdou. Ale je to člověk, kterej má poradenskou praxi, je chytrej a sebereflexivní, dokáže svoje myšlenky srozumitelně předávat, vzácná kombinace.
-- A já vlastně obecně daleko víc než názorovou shodu oceňuju otevřenost ve vztahu k jiným názorům a hlavně druhým lidem, ... Mám prostě ráda lidi, u kterých vím, že i když budu názorově na druhý straně, nevytáhnou proti mě najednou s kopím a sudlicí.
A u JP jsem si tak nějak jistá, že by i v tomhle případě zůstal jen u záclony a legín.


Žádné komentáře:

Okomentovat